20 d’octubre del 2006

avui faig XX anys... sí, més de 9 i menys de 100... ara visc a Tarragona... ja sé que ja ho havia dit... però és important... hi vaig nèixer, a la Clínica Santa Tecla... avui XX anys després, clavats, hi he passat per davant (de camí a la piscina)... entre el lloc i jo hi havia un vincle... hi havia una porta que ho posava (Clínica Santa Tecla), i uns contàiners plens de brossa davant... volia entrar, i dir-ho a recepció... que em deixa anar al quiròfan, ara fa, exactament XX anys que hi vaig veure la primera llum... però suposo que per a fer això hauria de ser una estrella: de l'esport o de la premsa del cor... aleshores no només m'ho deixarien fer sinó que perdrien el cul per fer-ho, estar atents, somrients, i vindrien a gravar-ho amb càmeres i tot... i fotos... però no sóc tant important com per a que passi tot això... espero, almenys, ser important per als meus amics... no em faran fotos ni m'ensenyaran un quiròfan però m'oferiran coses molt millors... això sí, només els amics