6 de desembre del 2006

No arribaré enlloc perquè no sóc prou tenaç per fer-ho... no sóc ni tenaç ni atrevida... què hi farem? Alguns dels meus amics discreparan amb això, però són amics meus... i vuen massa csoes bones allà on no n'hi ha... Preneu, per exemple, el blog... Sóc incapaç d'aconsguir una regularitat escrivint-hui... I ara,a ra voldria canviar-mne l'estructura, posar-hi seccions, quan,a pl princuipi, era una csoa que em destorbava... i davant tan gran empres, aplaço, aplaço, aplaço les coses... Em fan enveja la gent que és o tenaç o atrevida... jo només he pensat en escriure al blog per enveja... l'enveja que m'ha causat el blog d'aquest noi que no sé ni qui és... http://storyville.depen.net/2006/07/29/informe-tu/ bé, és un punt dentrada una mica fort, però podeu entrar per qualsevol altra banda... però bé, no és l'únic que em fa enveja... Porto una tarda morta, sense fer res de bo... Bé, he fet torrons a primera hora de la tarda... però m'ha agafat un aml d ecapq eu no em puc treure de sobre i que no em deixa trebalalr, no em ve de gust, no m'abellix... i tothom tornarà del pont i explicarà coses... i jo m'hauré passat hores mortes davant de pantalles... uix! que negre que ho evig tot... més valq eu ni segueixi escrivint.