2 de gener del 2010

Sempre al voltant de cap d'any somnio... crec que vas ser el cap d'Any que entrava o sortia del 1988 que vaig somniar que estava a la guerra d'Iran i Iraq i que algú, enmig d'aquell caos, em serrava el llit... Aquest matí m'he aixecat també amb un somni ben especial: estava somiant que vivia a una casa amb terrat i que al sostre d'aquest terrat hi havia unes particions com metopes gregues... a cada "metopa" hi havia uns dibuixos fets per estisoretes (o algun tipus d'insecte semblant)... els insectes es movien i anaven traçant contínuament les línies dels dibuixos: una balena, unes flors, l'inici d'un llibre... els insectes feien fàstic i jo els volia fer fora d'allí... ho provava amb una escombra, però no funcionava... i com no, buscava solucions més mundanes i decidia trucar al "Tot és possible" per veure si algú em donava una solució al meu problema...